تبلیغات
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرهنگ فروش در صنعت بیمه ایران )مطالعه موردی: مقایسه شرکت های بیمه دولتی ایران(
مقالات علمی پژوهشی چاپ شده با فرمت pdf صفحات 17 چکیده هدف این پژوهش، شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرهنگ فروش در جامعه آماری مبتنی بر مدیران خبره صنعت بیمه )شرکتهای -منتخب بیمه دولتی( می باشد. بدین منظور، پژوهشگر پس از مطالعه ادبیات پژوهش اقدام به طراحی مدل مفهومی پژوهش و سپس اقدام به بومیسازی مدل نموده است. جهت گردآوری داده ها ی پژوهش نیز از ابزار پرسشنامه استفاده گردید. جهت بررسی وضعیت موجود فرهنگ فروشبراساس ابعاد مدل مفهومی پژوهش از آزمون تی تک نمونه ای استفاده شد. ...
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر توسعه بیمه الکترونیک با ...
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم گیری ...
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تعیین نرخ ارز در ایران
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب منابع ...
مدیریت مالی - موضوع پایان نامه
مشاوره پايان نامه - دانلود پایان نامه
پایان نامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار ...
تحصیلات - rtis2.ut.ac.ir
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب منابع مالی بر اساس ...
بندی عوامل - parsdanesh..com
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .